Mít velké oči není vždy nejlepší řešení, naslouchejte instikntu!

Příběh: Velké oči, nebo nohy na zemi?

Už jste si zvykly, že vás občas seznámím se zajímavým příběhem ze své praxe, z něhož se můžete i samy poučit a využít mých rad pro svoje podnikání. V tomto článku tomu nebude jinak, i když osoba, jíž se týkal, nebyla přímo mou klientkou. Na jejím příběhu si ale můžeme krásně demonstrovat pár důležitých věcí, na které...

Prodej je naprostým základem našeho života, a i proto je třeba se mu věnovat s tou nevyšší prioritou.

5 klíčových kroků k srdci Vašeho zákazníka

„Prodej je v podstatě přenos pocitů.“ – Zig Ziglar, americký prodejce, spisovatel a motivační řečník Prodej. Ačkoliv prodáváme a nakupujeme běžně, pro některé z nás je toto slovo opředené jakousi negativní pavučinou. Jako kdyby prodávání bylo něco, o čem se nemluví. A už vůbec na veřejnosti. Přitom, co je to prodej? Definice tohoto slova vlastně...

To je náš život.

Jak zůstat v rovnováze, práce nepráce

„Přátelé se mě často ptali, jak dokážu vybalancovat svůj osobní život a všechny ty projekty, do kterých investuji svůj čas. Jednou jsem si dal pauzu a opravdu jsem se nad tou otázkou zamyslel. A zjistil jsem, že právě ta pauza, to přemýšlení, je klíčem ke všemu.“ Leo Babauta Mám takový subjektivní pocit, že dnes moderní...

I velmi mladá žena může být úspěšnou podnikatelkou.

Příběh: Proč se mi zákazníci nevrací?

Tuto otázku si Alena (31) pokládala už několik měsíců předtím, než mě poprvé navštívila. Provozovala druhým rokem malý kosmetický salón na okraji jistého okresního města, kde zaměstnávala dvě o pár let mladší ženy. Jedna se zákaznicím starala o manikúru a pedikúru, zatímco druhá o pleť. Alena se většinu času věnovala své dvouleté dcerce a převážně...

To, po čem ženy touží, se ve většíně případů neliší. Zdroj: pixabay.com

Po čem ženy touží aneb Splňte si svůj podnikatelský sen

Když jsem vymýšlela titulek dnešního článku a napadl mne slogan Po čem ženy touží, okamžitě jsem si vybavila stejnojmenný film s Melem Gibsonem v hlavní roli. Ten se v něm objevuje jako poněkud (hodně) šovinistický reklamní profesionál, který má schopnost slyšet ženské myšlenky. Tedy i to, po čem opravdu touží. Ale to přece všechny víme....

I v podnikání je potřeba mít odvahu.

Jak najít odvahu a konečně začít podnikat?

Paní Olze Knoblochové byste nehádaly více než 60 let. A přitom této slavné české podnikatelce, která dobyla svět se značkou Dermacol, je již přes osmdesát. S podnikáním začínala ještě za hlubokého komunismu a svou firmu vybudovala především svým umem a know-how. Dnes tuto světovou značku řídí jiná schopná česká podnikatelka, Věra Komárová. Když se však...

Mateřská může být skvělý start Vašeho podnikání.

Jak si dobře přivydělat na mateřské?

Máte rozjetou slibnou kariéru a najednou bum… na záchodě na Vás koukají dvě čárky na těho-testu. Když přejde prvních pár měsíců po porodu, kdy jste zaměřené pouze na svého drobečka a v podstatě s ním propojené, možná Vás začne vnitřně něco pobízet k návratu do práce, nebo všeobecně k realizaci svých snů a ambicí. Nebo jednoduše...

Správný moment je pro úspěch v podnikání klíčový.

Úspěšná podnikatelka na dokonalost nečeká

Správný moment – kouzelná formulka, která je i pro podnikání klíčová. Spoustu věcí se totiž můžete snažit dělat sebelíp, věnovat jim maximum energie i času, ale není-li to v tu pravou chvíli, nebude výsledný efekt takový, jako když se dokonale trefíte. O tom, jak poznáte vhodný okamžik, kdy se vrhnout do začátku podnikání, už jsem se zmínila...

Podnikání Vás změní. Co byste měla očekávat?

3 největší změny v životě podnikatelky

Většina z Vás, mých čtenářek, vážně uvažuje o tom, že by chtěla podnikat, nebo už se do toho dokonce pustila. Snažím se Vás motivovat k tomu, abyste ten krok udělaly, osvobodily se a splnily si svůj sen. Ale Vy už mě znáte a víte, že Vám neslibuji jen jistý úspěch a peníze, naopak. Připomínám Vám i tu...

Žena může zvládat péči o dítě i podnikání.

Příběh: Mám tolik nápadů! Do kterého se pustit?

Přesně s těmito slovy se na mě kdysi obrátila Majka (26). Mladá žena, která si na rodičovské dovolené připadala neúplná a nevyužitá a cítila, že má na to, dělat sama na sebe. Měla výhodu v partnerovi, který ji i dcerku více než dostatečně zajistil, ale nechtěla se jen tak nechat živit. Potřebovala cítit, že je soběstačná a...