Webové stránky jako dokonalý pomocník v podnikání

Je doba internetu. Doba, kdy veškeré informace, které hledáme, zadáváme do některého z vyhledávačů. Ať již hledáme nový recept na nedělní oběd, recenzi na nějaký produkt nebo jakýkoli jiný návod, obrátíme se o pomoc na internetové vyhledávání.

Tímto způsobem hledají nejrůznější návody, informace i pomoc miliony lidí denně po celém světě. A víte, co je na tom nejlepší? Mezi těmito lidmi jsou i vaši potenciální zákazníci.

A jak si pozornost těchto potenciálních zákazníků můžete získat právě vy? Prostřednictvím vašich webových stránek.  

Je téměř jedno, v jakém oboru podnikáte. I kdybyste měli malou cukrárnu na vašem městě, prostřednictvím vašich webových stránek se o tom lidé nejen dozví, ale už dopředu se jim mohou sbíhat chutě nad některým z vašich zákusků. I kdybyste prodávali jen jediný produkt, jeho přínosy se mohou lidé dozvědět právě z vašeho webu či e-shopu. I kdybyste nabízeli jakoukoli službu, vše o ní a o tom, co lidé díky této službě získají, jak a v čem se jejich život změní a zlepší, se dozví právě prostřednictvím vašich webových stránek.

I cukrárna by měla mít své webové stránky

Webové stránky jsou jednoduše vaším dokonalým pomocníkem v podnikání. Jsou vaší online vizitkou. Jsou místem, prostřednictvím kterého si vy sami budujete svoji osobní či firemní značku. Místem, prostřednictvím kterého sdílíte hodnotný obsah a budujete důvěru. V neposlední řadě jsou naprosto skvělým zdrojem návštěvnosti.

Důležité ovšem je, aby na váš web chodili nejen správní lidé, tedy přesně vaše cílová skupina, ale abyste také dokázali návštěvníky proměnit v zákazníky.

Podnikatelé a živnostníci ovšem v tomto kroku dělají velmi často chybu. Snaží se totiž za každou cenu na web přivést návštěvnost, většinou prostřednictvím ne příliš levné internetové reklamy, a přitom neřeší tu nejzásadnější věc. Věc, která je může stát tisíce, desítky tisíc či ještě více naprosto zbytečně.

A co je tedy ta nejdůležitější věc, bez níž je zbytečné přivádět na web návštěvnost? Věc, bez které nemá smysl utrácet za reklamu nebo chtít, aby na web lidé přišli?

Tou naprosto klíčovou věcí je hodnota webových stránek pro jejich návštěvníky. To, zda webová stránka umí přitáhnout pozornost nebo nikoli. Zda si okamžitě získá příchozí návštěvníky nebo naopak odejdou stejně rychle, jako přišli. Tou klíčovou věcí je obsah webových stránek a jejich přínos pro návštěvníky.

Webové stránky musí přitáhnout pozornost

Aby lidé zůstali na vašem webu, musí je na něm něco zaujmout. Přitáhnout jejich pozornost. Vzbudit jejich zájem. Je potřeba, aby lidé na vašem webu našli odpovědi na své otázky. Aby zde vyřešili svůj problém. A stejně tak je ale potřeba, aby se jim na vašem webu jednoduše líbilo.

Kromě samotného obsahu webu je tedy stejně důležitý i jeho design. Jednoduchost. Přehlednost. Snadné vyhledání i získání informací. Zkuste si sami pro sebe odpovědět, jestli váš současný web toto umí a splňuje…

Webové stránky mohou být vaším dokonalým pomocníkem v podnikání. Mohou vám každý den přivádět nové zákazníky. Mohou se stát vaším prodejním automatem, který bude vydělávat, i když vy spíte. Má to ovšem jedno ale…

Nic z toho se nemůže stát skutečností, pokud web nepřitáhne pozornost návštěvníků. Pokud na něm lidé nenajdou hodnotný obsah. Pokud na ně bude působit přeplácaně nebo zastarale.

Vytvořit moderní webové stránky přitom zvládnete i vy sami. Nevěříte? Pak se o tom můžete sami zdarma přesvědčit.

Bude ale lepší, když se podíváte nejdříve na to, jak by měl prosperující web konkrétně vypadat.

V každém případě pokud projdete touto cestou, věřte, že se vaše webové stránky mohou stát skutečně vaší pravou rukou v podnikání, která vám bude pravidelně přivádět nové (platící) zákazníky.

Komentáře